Jag kan ju vara schysst....

Så här ligger det till förstår ni att jag kan vara jätte dum emot astor men det beror ju på att jag är valp.
Matte och husse säger att man har ett visst beteende då.
Jag brukar gruffa och buffla med Astor men jag menar ju inget illa utan det bara blir så ibland.
Kanske skulle kalla det för testesteron stinn(eller hur det nu stavas)
Min manlighet börjar göra sig påmind,
Men om det är så att jag har gjort fel och blir uppläxad och husse och matte så vet jag vem jag ska gå till.
Då är det min läro mästare Astor.
Här är en liten bild på oss när vi gonar oss på puffen
t

Ja så ni ser att vi är allt riktigt goa vänner jag och brossan.
Men i all ärlighets namn så blir han bra trött på mej ibland.

Hund pussar
Astor och Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0