Kusinträffen.......

Nu så har han varit här och vi är heeeeelt slut.
Astor snarkar på golvet och jag ja ligger på golvet helt utslagen.
Men jag kände att jag var tvungen att blogga lite om Mozze.
Det är kusinen från de norra vidderna Östersund.
Han kändes bekant men sen kom jag på att vi träffats förut.
Ska visa lite bilder så ni ser hur kul vi hafft.

Ja det var riktigt kul att han var här och som ni ser så är  han inte sådär jätte
mycket mindre än jag  är men lite. Snart är han hur stor som helst den lille bollen.
Han är mjuk och len tassarna är stora som på en björn.
Matte kunde inte hjälpa det men hon tyckte att jag såg ut som en tik brevid
honom. Tack för den matte.


I lördags kväll så busa vi så mycket att vi inte kunde sluta utan folket fick ta isär oss
så vi fick ta det lite lugnt,
Som ni ser på bilden så måste man ju se om han har samma apparat där nere som jag har.
Det hade han fasst mycket mindre än mej. 
Ja  man ska vara stolt ver sin manlighet :)

Nu har jag visat honom mitt hemliga hörne bakom poolen där jag brukar ligga
och tugga på en jasminbuske som matte är stolt över, Men den ser ut som den gör nu
Jag tycker att den smakar så gott så jag kan inte låta bli den.
Men nu så får Mozart åxo vara där.
Jag tycker att Mozart är jätte bussig och kul men han har ett problem.
Han  kommer att väga ver 60kg och vara stor som ett hus när han är fullvuxen.
jag tror att jag ska vara vääääldigt schysst mot honom nu så jag inte åker på stor stryk sen.


Hundpussar 2 trötta
jyckar på mjölis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0