Parad för fanan fram med godiset här kommer jag....

Idag har matte tagit med mej på en upplevelse runda på över en timma.
Jag har gjort många upptäckter.
Andra hundar dom skiter jag i för jag är inte så intreserad.
Löv som fladdrar i vinden är mycket intressant.
Sten då menar jag inte Sten Gustavsson utan "STEN" mycket gott och tugga på men aj så ont det gör att skita ut dom.
Ett tipps till andra valpar skit i stenen.
Sedan en annan mycket intressant sak det är TANTER.
Det finns tanter som putsar fönster sitter och röker, klipper gräs, stora tanter små tanter m,m, och en sak har de alla gemensamt. Det tycker att jag är söt och jag förstår dom till 100% jag är den sötaste valp som går på 4 tassar.
vill ni se en bild som matte tog när dom hämta mej på kenneln då jag var bara 12 veckor?

Då förstår ni att jag är söt eller hur,
Astor är lite dålig på att blogga men kanske beror det på att hans dagar mest går ut på att prutta sova och leta efter mat i köket. Ganska så enformigt enligtt mitt tycke men det är olika,
Jaja nu ska jag sova för jag är heeeelt slut efter denna runda.

Hundpussar
Nemo och Astor hälsar åxo

Kommentarer
Postat av: Mozart!

Tjena på er era Springer Terrorister ;=)

Ska inte ni updatera er blogg snart? Eller måste jag sätta mina sylvassa tänder i era läppar för att få fart på er?... jaja nu ska jag tryna vidare...

2008-08-31 @ 22:04:42
Postat av: knn

Söta vovvar! :-)

2008-09-09 @ 18:34:01
URL: http://carbone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0