En gamal hund söker semester från sin bror som inget fattar!!!


Hej astor här som har fått lånat datorn lite. Så här är det att jag tänkte att sätta in en kontaktannons
Den lyder som följande så här.

Gamal charmig soffpotais söker tik sällskap en vecka eller två.
Min bror är bedrövlig och fattar inte att en gamal herre behörer lite lugn och ro.
Jag har inget klockspel kvar så löptikar är inga problem.
Jag har inga stora krav bara jag får ligga i soffan och sängen.
Då är jag nöjd.
Ett och annat gris öra skulle sitta fint och kanske smaka på lite bailys är heller inte dumt.
Det är heller inga problem med att sova länge på morgonen. Jag går upp när folket kliver upp.
Jag tycker inte om att bada så slappa under en korkek blir kanon.

Tänkte att ta en enkel till Martorp ett par dagar eller så för lite rehab.
Ja men å andra sidan så älskar jag brossan. Han gör mej lugn när vi är själva för det gillar jag inte.
Men det är det där med mina öron som jag stör mej på,
Han har inte fattat att grisöron inte är samma sak som mina.
Han vill gärna bita mej i lapparna och det gillar jag inte.
JAja det blir nog hund av honom en vacker dag.
Hehe han ska börja skolan den 18 augusti och det slipper jag hihi
En gamal herre som jag är ju redan helt perfekt.
Eller??? Fråga husse och matte
Näe nu ska jag slöa i soffan

Psss Bebisen sover och han snarkar så nu kan jag krypa upp hos matte och mysa.

Hundpussar
Astor

Kommentarer
Postat av: Lars Bäckström

Härliga bilder eran matte och husse har tagit på er! Ni är verkligen fina hundar...



Hälsningar

Lars Bäckström

Kristinehamn

2008-07-07 @ 22:19:10
URL: http://www.srfostravarmland.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0