Ja har man inget att göra så fixar man det själv

Våran älskade käre Nemo tar snart priset
Han är en påhittig liten man som borde få nobelpris i "Att hitta på"
Här ska ni få en liten bildserie

Det är så gött att tugga på mattan i hallen när husse och matte inte ser på
det kliar så gott i tissingarna så man måste ju tugga på något eller??
'
Vaddå jag har absolut inget gjort!!!
Ser du inte matte att jag har glorian på sne?

Oj det blev visst ett hål i mattan skit åxo det var ju inte meningen.
Trodde inte att det kunde gå hål i mattan den är ju av gummi på baksidan.

Förlåt det var inte mening. Aja jag får gå ut nu då och fortsätta med min favvo hobby
Att jaga fjärilar men jag är inte lika smidig som dom.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mozart

Hörre du Nemo! På lördag ska jag komma hem till dig så vi kan busa! Men ta det lite försiktigt, jag är liten fortfarande. ..

2008-07-31 @ 12:35:18
URL: http://mozarts.blogg.se/
Postat av: Lars Bäckström

När inte matte eller husse busar med dig så får du ju finna på något för att påkalla uppmärksamhet och det gjorde du tydligen.



Jag hoppas verkligen att det var sista gången du bet i den mattan. Matte och husse får skaffa flera leksaker till dig.



Hälsningar

Lars B

2008-07-31 @ 22:34:09
URL: http://www.srfostravarmland.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0