Nu ska vi leka

Här kommer lite bilder på mina favorit leksaker förutoom matte och husses skor.
Den enda som saknas på bild är den "Helige Anden" hittar honom inte tror att husse har den i bilen.

Biffsteken tyvärr så är den i plast och smakar inget vidare.
Hemma är dom snåla så jag får nöja mej med denna. SKulle
Smaka bättre med riktig vara

En tom pet-flaska funkar kanon bra den låter åxo så det är roligt.

Här är en kul leksak som husse eller matte kastar så ska jag apportera och hämta,
Jag är ju super duktig nu på hämta saker. Även saker som jag inte ska hämta typ en
stekspade eller annat.

Kasta till mej nu då så jag får apportera då någon gång !!!

Så ja nu börjar du fatta vad jag vill !!!
Engång till då matte

Detta är ju så kul men sorry bruden nu kom en fjäril ivägen.
Ser ni nu hur fokuserad jag är på att fånga den???
Nu blev jag trött så jag ska vila lite nu innan jag sätter igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0