Kusinen Mozart anläder idag..

Idag är det en stor dag för min bror och hans sambo. Dom går i väntans tider och idag är det nedkomst, Han ska heta Mozart och är av rasen Berner Sennen.
Han kommer att bli jätte stor lurvig och gosig.
Tänk vilket herrans liv det kommer bli i sommar när Astor,
Nemo och Mozart ska husera på Martorp. Mamma och pappa får lite att göra den ene hunden större än den andre.
Igår så var vi på barndop Mattias kusins dotter döptes.
Hon var så söt och redig i kyrkan hon sa inte ett enda pip.
Dom hade frågat om jag ville sjunga på dopet och det gjorde jag allt med glädje.
Jag hade köpt nya kläder en tunika i silver aktigt tyg och nya byxor.
Jag har ju fått höra att jag ska vara lik Anna Book så där stod jag i kyrkan, och kände mej som en svullen silverfiska ala Anna Book. Men det gick kanon bra.
Min far var här hos hundarna på dagen sedan efm så hämta Mattias Nemo och Astor.
Nemo skulle bekanta sig med Nisse och det är deras katt.
Kan vara så att Nemo inte fattat än att katten är snabbare och smidigare än Nemo.
Hahaha ni skulle se Nemo han såg inte klok ut. For omkring som en guttaperka på golvet och skulle jaga katten, Men han var lite snabbare än Nemo för han hoppa upp i på ett bord. 
Astor däremot bryr sig inte ett dugg om Nisse dom har hälsat och gjort upp hur det ska vara dom emellan,

Hundpussar från oss som längtar efter Mozart


Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte roligt med bloggen:-)

Tänk att det gick att på verka dej att börja & skriva kan du jätte bra, kommer att kolla varje dag/Anna & Hundarna

2008-06-29 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0