Leende guldbruna ögon....Eller en studsboll!

Nu så här på lördag morgon så skulle det ju sitta lite fint med en  sovmorgon. Men Nemo har ett motto i sitt lilla hundliv.
"Kan inte jag sova ska ingen annan sova" så det är bara att ta på sig morgonrocken och palla sig upp. GÄÄÄS
Det börjar med att han flyger upp i sängen som en tokraket. Sedan buffar han nosen i fejsest och pussar.
Han rissar om kring och hoppar som en studsboll upp och ner i sängen. Men dom där guldbruna ögonen dom är bara sååå söta.
Astor  är Nemos motsats han blir sur om man går upp förtidigt. Men nu ligger vi här alla 4 i soffan  är små bebisarna väntar på sin mat som ska blötas klar.
Idag ska jag och Mattias på barndop så morfar Lars bandage kommer och ska ta hand om  hundarna. Ja det låter nästan som om jag pratar om barn eller så men det är nästan på det sättet.

Hundpussar

Kommentarer
Postat av: Jenny

det går nog bra det:D

2008-06-28 @ 12:25:18
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Hej!

Vad kul att ni har skaffat blogg! Då kan man ju hålla koll på er och få se hur Nemo växer och utvecklas. Jag tycker att ni ska visa en bild på vad fin han blev när han blev trimmad. Han var jätteduktig! Även storebror Astor var duktig, han också och blev fin i sin nya sommarfrisyr.

Vi här i Bredängen har också blogg.

Ha det så gott!

Mvh Eva-Lena med familj och hundar

2008-06-28 @ 17:10:53
URL: http://www.bredangen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0