Hjälp vad ska dom göra med oss imorgon nu börjar jag bli lite skrajj

Oh my goood vad ska hända stackars atsor imorgon.........
Husse och Matte har fejjat och klippt och grejjat som attan och letat papper.
Dom pratar om att det ska åkas bil till skara djurklinik imorgon med astor.
Men det är lite läbbigt att dom pratar om det för det är en spruta med i bilden.
Ska atsor inte få följa med hem???
Men nu börjar jag förstå och bli nervös sprutan dom pratar om är en Vacination som alla hundar får en gång/år.
Fasst jag ska inte få den denna gången.
Där emot så tycker husse och matte att jag äter så lite och dåligt så farbror doktorn ska kolla på mej och känna och klämma. Även kika på min svans.
Fasst inte konstigt att jag inte tycker om torrfoder smakar ve och fasa.
Näe så här ska Nemos menù se ut

En Strawberry Daquarin men lite snacks
Som förrätt så blir det en krispig sallad med oliv marinerade räkor.
Till Varmrätt så blir det oxfilé på planka med smörslungade kantareller och en potatis kaka till det.
Med wiskey sky detta serveras med ett glas Rioja
Till desert så blir det kaffe och en bailys och hjortron Parfe

Men men vad är en bal på slottet får väl nöja mej med att titta på Nobel festen med matte.

Livet på mjölis går sin gilla gång orkar inte ens berätta om allt bus jag gör nu för tiden det är så mycket så jag vet inte var jag ska börja.


Nu ska matte ha datorn hon ska tydligen anmäla mej till en tävling på juldagen Utsällningshund jo man tackar.
Man är ju en springer och vill skita ner sig hela tiden så säger inte mer.

Godnatt på er alla vänner där ute.

Astor och Nemo
Vi återkommer imorgon om vi överlevt det trauma som kommer att utspelas i skara .
Ps: om man ligger och spelar död slipper man då????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0