Playboy Mansison



Tjenixen Nemo eller som husse och matte säger 
PLAYBOY  här ligger jag nu i mitt nya Playboy Manison.
Jag älskar det och fyyyy vad mysigt det är. 
Brukar få ett gris öra eller tuggben när jag ligger här.
Ibland går jag in utan att dom säger det åt mej.
Ja nu ska jag inte blogga mer utan Matte vill visa lite nya bilder på köket.
Där vi icke hafva tillträde.
Surt sa räven men men jag har min El grotto nu...
Puss på er från Nemo och Astor

PS: Astor tycker det är såååå skönt när jag ligger i buren och trynar
Han får ju då en lugn stund.

 
Köket är från ikea och heter Lidingö köks ön är guld värd...

Köks bänken med nya skafferiet och vitrinsåpet.

Vi äro skit nöjda och det ska komma ett nytt köksbord men husse och matte vet inte vilket dom vil ha.
Sedan ska dom tydligen byta lister och annat tjaffs så nu är det så att vi äga icke tillträde  i detta kök mera.
Bara när dom är hemma och vi ska äta... Ja jag ligger i buren och har det gött...
Här är jag och husse och min kusse mozze och simon när vi var hos mormor och morfar
Och röjde loss.


TILLTRÄDE ENDAST TIKAR SOM LUKTAR GOTT SAMT ALLT AV ÄTBAR SORT!!!!
vuxna hussar och mattar kan endast komma förbi med mat godis och en leksak!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å vad fint det blev:-) Nu är det nog läge att komma och fika hos er snart så vi får se allt live. Syrrorna hälsar till Nemo och undrar om dom får prova hans EL grotto?/Anna

2008-11-27 @ 16:23:49
Postat av: mormor

Hej grabbar.Vad fint ni fått det hemmma hos er.se nu till och håll reda på era saker så ska ni få något gott av mig. Hälsa husse och matte.

2008-11-27 @ 21:38:07
Postat av: Lars Bäckström

hej! Får ju säga att du/ni har väldigt god smak, ert kök är välidgt snyggt. Ljust och härligt och ni verkar ha ett rymligt kök också...



Vad bra att jyckarna var pigga och friska!



Må så gött nu! Kram från Lars i Krillehöla

2008-11-27 @ 22:47:00
URL: http://www.srfostravarmland.org
Postat av: Nalle

Tjena brorsan

Jag vågar inte visa matte bloggen för då blir väl jag oxå utvisad från köket. Matte hotar med en likadan "grotta" som din när jag inte låter bli dörrmattan. Jag gjorde som hon sa lät bli dörrmattan och i stället smakade jag på brorsan´s öron, det var ändå mindre populärt ;)

2008-11-28 @ 10:50:55
URL: http://lundvall2.se
Postat av: Vi 4 i Törnestorp

Hej Astor & Nemo



Villket härligt kök husse och matte har fått. Och villket krypin Nemo fått.



Vi önskar Er alla en riktigt trevlig första advent.

2008-11-28 @ 12:39:27
Postat av: mormor

Tack Nemo och Astor för en trevlig kväll.Nemo du är ju en riktigt duktig kille nu.Förlåt att vi glömde godiset, men det tat vi en annan gång.

2008-11-30 @ 23:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0