Med sorg i hjärtat meddelas detta.....Jag är en stor hund nu

Nu tror ni att det är något hemskt som hänt men det är det inte.
Jag Nemo har idag den 6/10 lyft på benet när jag skulle pinka.
Japp jag är en stor hund nu, Husse fick ringa matte som var och jobba
och berätta vad som hänt. Hon blev så glad att hon fick en tår i ögat.
Jaja dom har ju tjatat på mej ett tag så det var väl lika bra att göra som dom ville.
Så när hon kom hem från jobbet så skulle hon ju givetvis släpa ut mej så jag fick
visa vad jag kunde.
Ja kärringen stoppa hela fickan full med kôrv (inte mej emot) och sedan Astor och husse
på släp tåg.
Kom till blommorna vid vägen där sätter jag mej ner och pinkar. Husse skrattar gött åt
hennes stora besvikelse.
Ja sedan gick vi en liten bit till. Där så lyfte jag på benet och gissa om hon blev glad???
Jag fick massor av korv.
Sedan tyckte husse att vi skulle gå till den stenen där jag pinka första gången och lyfte på benet.
Haha gissa vad som hände???
Jag satte mej ner och han skratta (fniss)
Ja jag gissar på att hon kommer släpa runt med mej runt skövde 511 tusen gånger imorgon för att se detta.
Fasst om jag får kôrv så kan jag ju gärna göra det.
Här kommer lite schysta bilder.
Lite av varje i ett kolage.

Detta är Nalle och han är min bror
Dammsugaren och jag är inga vänner men så länge han håller käfft så går det bra,
Världens bästa Astor fasst om jag ska vara ärlig så är jag nog gaaaanska så jobbig tycker han ibland. Jag brukar busa med honom och det gillar han inte.

Här är jag ganska så liten "Bebis" Nu är jag en stor pojk.
Så låg jag ofta och sov men nu har jag kommit på att soffan är bättre.


Hund pussar från
Grabbarna på storholme


Kommentarer
Postat av: Mozart

Grattis!

Till att du har blivit stor nu. Men jag kommer alltid att vara större ;=)

2008-10-07 @ 20:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0