Nu är jag trötter....


Nemo här och nedrans vad trötter jag är Matte har sprungit omkring med mej i skogen i nästan 2 timmar.
Det är ju rena tortyren det där.
Fasiken vad tasskigt egentligen Astor han får ju ligga och sova hela dagarna i soffan
Men jag jag måste minnsan tränas, ställas borstas grejjas med och allt annat.
JA  men det är väl så atte tyckte väl att det var dags att jag fick sona mitt brott (skorna) så det var väl bara ut i skogen och hålla käften och lyda kommando.
Om sanningen ska fran så var kanske inte skorna så goda dom var ju allt lite hårdsmällta.

Nu ska jag sova en stund till det där med bloggandet tar sin energi.
Ikväll ska vi iväg och jag hoppas jag kan sköta mej,
Men det är väl inte 100% men jag ska försöka.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mozart!

Hej!

Rätt av dig att tugga sönder skorna! Tycker att min faster kan köpa nya till deras ägare! Själv håller jag mig till mina foppa-skor och tuggar på dem ist, 69:kr tror jag de kosta! Tjena!

2008-10-11 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0