Kung Astor och hans hov.

Idag har jag varit på lite "upp piffning" Kloklippning och trimmning.
Jag ska ju på utställning på söndag.
Det bara krylla av doggisar den ene vildare än den andre. Gissa mamma har pussat på mej.
Jag blev jätte glad.
Ska visa hur min "famij" ser ut lite Astor är med som en gammel smurf någonstans i högen ni ser honom.
Han har en grön väst på sig.
Det är lite tjockt med hundar men attans rabarber vad kul det var.

Alla tyckte att Astor var som en kuuuung han var ju äldst i gänget med sina 14 år.
Det var Mallan Frasse,Pixel, Lisa, Jazzan, Smulan  och Flora har säkert glömt någon.
Sorry för det.
Ja som ni ser så är han poppis Astor "The King.
Jag fick inte vara ute med de andra kompisarna jag skulle ju göras fin i pälsen.
Anna tyckte jag var så duktig och det är hon åxo för jag är super fin nu.
Här kommer nu en bild på mej och min mamma hon heter Jazzan

Tyckte nog att mammas röv var lite spännande man måste ju se efter vart man kommer ifrån.
På tal om det så börjar nog mitt intresse för tikar göra sig påminnd.
Inte så att jag går omkring och är ja ni vet **CENSUR** men man är ju lite nyfiken.
Husse får väl ta ett "Blommor och Bin snack"

Husse och  matte tycker det är kul med snobbiga hundar.
Ja iallafall matte hon har köpt ett Barbour  täcke till mej och det var svin dyrt.
Importerat från England och kosta  595:- i "Butiken på landet"
Men är man en Springer så är man " Man bär den med en viss stil"
Ska visa hur fina vi är

Ja nu är inte bilden den bästa men jag ska göra ett portfolie för efter utställningen så kommer alla att ringa och ha mej som "Top dog"

Näe om jag ska vara snygg tills på söndag så är det bäst att man får sin skönhetssömn.

Hundpussar i massor till alla mina polare hos Mamma.
Vi saknar er redan.
Astor och Nemo

Kommentarer
Postat av: Nojma

Men så fina ni är hela högen! Särskilt Astor "The King" och Nemo "Top Dog-wannabe" :-) Lycka till imorgon, Nemo! Du kanske kan gömma dig under ditt nya täcke om det känns för läskigt.

2008-09-20 @ 09:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0