Trodde ni jag stuckit till skogen och slutat blogga???

Tjena Nemo här.
Trodde ni att jag stuckit till skog för att alldrig komma tebax så hade ni fel.  jag har hafft lite att göra det sista.
Tänkte visa lite vad jag pysslat med nu ett tag.
Matte har shoppa loss till mej, Hon har köpt en orange spårlina så nu kutar jag omkring som ett tortt skinn i skogen.
Här är lite bilder och beskirvning vad jag pysslar med


Här är husse med mej i linan och som du ser så är det inte helt lätt den första kilometern tyckte jag var så läbbig.
Jag snubbla på linan och tyckte att den mest var i vägen,
Men efter en stund så fick jag kläm på den och gissa om jag börja kuta runt.
Matte och husse trodde jag fått sista rycket. Hehehe det hade jag åxo för jag bada i allt som var blött lerigt och äckligt.
Men mattes filosofi var att "Bara han har kul så kan han bada när han kommer hem"
Tack för det för kul hade jag


Ser nu hur skitig jag är och ni ska veta att detta är bara början MUHAHAHAHA


Här är det en hästskit tror jag eller om det är en vatten pöl som jag besöker.
Husse och Matte har även köpt en visselpipa så jag har nu lärt mej att 2st
visslingar så kommer jag som en kanon kula genom buskar och snår.


Topp dog här kommer jag.
Ja jisses sicket fölk en bor hos nu har dom fått för sig att jag ska på utställning för valpar om en vecka
i skara. Gå där i en ring le se glad ut och skita i andra hundar. Men hallåååå hur tänker dom alltså är dom kloka..
Jag är heter Nemo är valp och snart 8 månader och har mer bekymmer om alla andra än mej själv.
Ja vi får se hur det går (brossan ska åxo med så vi får hålla ihop)
Hoppas jag vinner men sålänge det finns liv finns det hopp.
Här sitter jag på en sten och ser vacker men skitig ut. Det är ju så kul att vara lerig från topp till tå.
Prova själva får ni se
Husse och Matte har varit på Ikea och vet ni vad mormor köpte till mej där ???
En el giganto tennisboll. 


Näe nu ska jag sova så jag orkar bita sönder skor tapeter och annat som jag är sugen på.
Vet ni jag har ätit sönder en hårtork.
Det var inget bra jag fick inget godis den kvällen Matte tyckte jag var en stygg vovve.

Vill ni höra min nationalsång.

"Om en strumpa är försvunnen då har nemo den i munnen
Men det gör men det gör ingenting"

Hundpussar
Nemo Astor och folket.


Kommentarer
Postat av: Sveeli

Nemo!

Smakade mattes hårtork bättre än Pågens limpa?

Tant Elisabeth

2008-09-10 @ 23:09:27
Postat av: Mozart

Tja!

Den bollen tänker jag leka med i Nyår... Och då är jag STÖRRE än dig!

// Mozart

2008-09-12 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0