Varför mej jag säger då bara det!!!

Husse och matte är inte kloka som tror på allvar att jag Nemo ska fixa en utställning på söndag.
För det första så är jag ingen pudel med toffsar och annat tingeltangel. Jag är en Engelsk springer spaniel.
Ja vad säger det er????
Jo jag är en fågelhund och ska jaga fåglar, Kanske en och annan tik skulle sitta fint.
Idag ska jag till Anna och Jocke dom bodde jag hos innan jag fick flytta till astor.
Dom är jätte snälla  och vet ni vad min mamma bor hos henne. Jag kanske skulle tigga till mej en közz av morsan.
Jag ska lägga ut lite bilder ikväll eller imorgon så ni ser vad fin jag blev.
Sedan blir det hårda bud i mellerud. Massor av träning med koppel sitt stanna vänta ja herre gud hur sak det gå.

Det kommer att bli som på julafton är matadorerna i Ferdinand sliter sitt hår. Där komme jag i ringen i min egna värld och lukta på blommorna.

Näe nu har jag annat för mej.
Jag ska slöa under trappan med astor.
Det är lite av vårt "Playboy" kryp in


Kommentarer
Postat av: Nalle

Tjena brorsan. Om du bara håller dig efter mig på söndag så ska jag visa dig hur det går till på utställning. Jag har ju vanan inne så att säga.

2008-09-16 @ 23:29:56
URL: http://lundvall2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0