Den bästa dagen på länge

Idag är det inget roligt väder det regnar och är kallt....
Men just när det var som tråkigast så ringde det på dörren där så stod dom som en uppenbarelse..
MINA SYRROR jippiiii jag har längtat efter dom.
Jag fick visa dom mina domärner i trädgården medans Matte och Anna satt inne i värmen och prata skit om oss ungar så fick vi busa av oss ordentligt ute.
Nu har äntligen matte hittat sladden till kameran så hon kan lägga över bilder igen.
Det var lite svårt att få bra bilder på oss bebisar men här kommer det lite kort på oss.
Även lite andra schysta kort på kung Nemo

Här är gänget syskonen bus grus...

Måste hålla koll på syrran så hon inte smiter ut genom grinden.

Detta kortet är fint på Astor det är sista kortet som är tagit innan han fick bli en änglahund.
Guuud jag saknar honom.

Lång näsan nemo.....hihi

Visst är jag fin i profil???

Nemosson the paper boy

Nä nu ska jag krypa in i min kojja och vila jag blev lite trött efter allt bus och stojj


Puss från nemo


Kommentarer
Postat av: Flora & Smulan

Tjaba ja inte fick vi komma in och kolla ditt innre rum som du skryter med :-(, inget godis, men kul hadde vi.

Hoppas vi ses snart/Syrrorna

2009-04-09 @ 08:32:16
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Mozart

Hej Nemo!!



Nu har jag klivit ur bilen och landat i Lidköping!

Har även hunnit att pinka in mina revir i parken. Vi ses snart här i helgen!'

// Mozart

ps

snygga syrror

2009-04-10 @ 09:32:01
URL: http://mozarts.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej Nemo.Läget?Hoppas du kommer till mig snart igen.Saknar dig.

2009-04-21 @ 09:32:47
Postat av: Arvid & Alfred

Hej Nemo



Vad kul att då fått besök av dina syrror. Vi har ordnat en dejt åt dig. Hon heter Hella och är en riktig skönhet. Vi har pratat mycket om dig med henne. Hon ser verkligen framemot att få träffa dig.

Kramar Arvid & Alfred

2009-04-28 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0