Hårda bud i Mellerud.....

Husse och matte är fullkomligt idoter så här sent på kvällen....Grgrgrgrgr
Ikväll när matte kom hem från jobbet så började tortyren med kammen borsten kardan öron ränset m.m
TANDBORSTEN!!!!! Fattar ni eller inte nog med att jag varit med polarna på hundkursen varit på stan och sneglat.
Haha asså vi skulle hälsa på ett nedrans Lejon vid apoteket som var i brons.
Fatta en staty vad tror dom om oss eller ???
Det är väl inget och bry sig om jag behöver inte bli kompis med honom jag har inte tänkt att åka på safari iafall.
Ja sen blev det pälsvård.....shitt dom är inte kloka tydligen så ska matte göra det på mej varje kväll.
Nu har hon missat några dagar men plågan blev jobbig ändå.
Matte hade myst med mej i soffan innan hon åkte till jobbet då hoppa det över en fästing och satte sig på hennes bleka feta mage.
Nu är den borta och mina som kröp i pälsen åxo.
Lägger in lite bilder från tortyrkammaren
.


Min kusin Mozart var här och hälsa på mej vid påsk.....HAN ÄR STOOOOOR
Jisses jag blev lite spak när jag såg honom, Hussar och mattar hade nog med att få oss på bild
Så det blev inget "Kusin Kort"


Nu ska jag sova för jag är sååååå trött på detta med borstar bloggar och tandkräm

Godnattis från Nemo "stomatol Smajlet" Nemosson

Kommentarer
Postat av: Noomi

Heej världens coolaste Nemot! Jag gillar färgen på din nya blogg :-) Rackarns vad de håller på med dig! Mozart ligger och sover men annars hade han garanterat skrivit en kommentar här och tyckt synd om dig och förklarat att han minsann förstår hur det känns att ha tokiga människor i huset.. Han får utstå ett och annat han med nuförtiden. Jag ska visa honom din nya blogg sen när han vaknar :-) Puss å gos!!

2009-04-30 @ 16:57:32
Postat av: Mozart

Hej kusin!

ja att bli kammad och borstad är ju bara skönt! Värre är det att bli badad och bära tratt. Men vad gör man inte för konsten??? Men vad då, är jag stor? nja jag är bara lite korrpulent och lekfull.



nu ska jag ta och inventera min utsikt från balkongen!



// Mozart

2009-04-30 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0