Mitch Buchannon släng dej i väggen här kommer nemo

En bild säger mer än tusen ord............Eller???

Min nya flytväst som jag ska ha när jag är vid vatten eller på en båt
inte för att det händer så ofta men ibland så har man tur....

Inte ont anande om vad som komma skall................Grrrrrrrrrrrr

Men hallååååååååååå är dom inte kloka slänga ner mej i poolen
med en flytväst daaaa vad tror dom om mej eller????????

Sedan ville jag gå upp för det var ju inget kul det där
Näe är det någon som vill adoptera mej dom är inte kloka i min flock.

Att dom bara understår sig att tro att jag badar på detta sätt............

Nu är jag faktiskt ledsen i ögat ska jag säga och dom säger att vi ska ut på sjön imorgon....
Den enda båt jag vill åka är Destination Gotland där kan man inte bada.............


Näe nu är Nemo ledsen i öga och päls så vill ni sicka "tycka synd om paket"
Så sicka gärna lite grisöron....

Puss från en blöt nemo


Kommentarer
Postat av: Sophia

Kan man se ledsnare ut... :( fniss

2009-08-07 @ 22:51:57
URL: http://www.devons.se
Postat av: Mormor

Tjenare snygging.Ko till mig istället för hos mig behövs inget flytväst.Simma lugnt.

2009-08-08 @ 14:42:57
Postat av: Sveeli

Va´duktig du e! Och vilken fin väst med handtag - för säkerhets skull.



Tant Elisabeth

2009-08-13 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0