Arktiska vindar och besök av Kung Bore.

Det är inte lätt när det är svårt som dom säger.....
-16 grade och kallt snö och vidrigt ush inge vidare det där.

Ikväll när vi var ute på kiss och bajsrundan så pajja mitt halsband hihi
Jag drog en lov över mina ägor...
Sedan snyggt och prudentligt tebax till tvåbentingarna som stod med andan i halsen...
Dom ska inte vara så hariga jag är ju bara Nemo.

Ryktet om årets julklapp sprider sig i huset..
Matte har shoppat loss på www.bamsesbollar.se


Ja det stämmer detta fy vad hemskt skulle hon gå omkring på stan med Kronhjorts horn på skallen eller???

Bilden här har jag lånat på hemsidan och jag tycker synd om grabben....

På onsdag ska jag till doktorn igen för allergi utredning??? Ja Nemosson allergi det skulle väl vara mot mattes tokerier kanske.
Smulan är som vanligt en skönhet....Snart kommer storkusinen Mozart hit och då blir det lattjo Laban i huset.....
Funderar ibland över livet....Det är rätt gött och vara hund...
Man får mat blir klappad och kan sova hela dagarna och när folket kommer hem drabbas man av damp och blir totalt kokko bängo.
Men det är ju bara det att man måste reta upp dom lite hihi


Näe nu är det snart jul och då blir det mat och godis i mängdor....
Nu när jag blickar ut över nejder och vidder så ser jag att Kung Bore börjat  Mjälla igen...Snöar lite

Nu ska jag göra det jag är bäst på lägga mej i husse och mattes säng och knööööö med smulan så dunder gökarna inte får plats

Puss och hej
God jul på dej

Nemosson & Smulansson


Kommentarer
Postat av: Maria

GOD JUL till Er och tvåbentingarna också! Nosa över paketen riktigt noga när inte tvåbentingarna ser, det kan ju lukta gott och vara något ätbart.

2009-12-22 @ 18:51:39
Postat av: Maria

GOD JUL till Er och tvåbentingarna också! Nosa över paketen riktigt noga när inte tvåbentingarna ser, det kan ju lukta gott och vara något ätbart.

2009-12-22 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0