S som i Smulan

S= söt
M= Mysig
U= underbar
L= Lagom på alla sätt
A= Alltid överallt bakom ett par ben
N= Nojsig i sängen (nosgos hundd)


Det är jag det där och lite där till.
För en lantis brutta som mej så är det tufft att komma till staden.

Där jqg bor nu  finns det många människor bilar barn hundar och  annat jocks som hör stads livet till.
Det otäckaste jag stött på var ett LEJON japps det stämmer jag menar ett lejon och det är sannt.
Men det var något skummt med den rackarn för han var lite stel i sitt leende.....
Herre gud vem är så dum så man sätter fram ett leion i plåt....
Inte undra på att man skiter på sig och blir rädder.....jaa till och med nemo tycker han/hon är läbbig..
Pälsen blir konstig på  honom och rösten mörk. Vet inte om det är målbrottet men vi kan ju säga det för allas väl.

Jag Af Sulansson kan nu mera stoltsera med att jag kan bajsa när jag går i koppel och jag kan även sitt och stanna kvar......det är ingen dans på rosor här inte för en lantis brud.

Jag har bjudit hit min syrra flora och dom tvåbeningarna i Trankärr på fredag på käk.
Tänkte spara våra luckor i almanackan så vi kan dela med oss till syrran.
Hörde rycktet om att hon inte har en sådan.

Denna gången blir det inte pannkakor det blir nog fläskfié och rotsaker till människoflocken.
Vi andra får väl nöja oss med levergodis och gresa öra.


Masssa nosgos och pussar från mej....
Smulansson

PS: Nemo är tjurig för jag har börjat blogga muhahaha


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej ha så trevligt på fredag =) hälsa från oss i Dalarna

2009-12-10 @ 19:38:03
URL: http://martinaarnler.blogg.se/
Postat av: Mozze

Heja Smulan! Det är bra att du lär dig lite tricks för det kan löna sig - gooodiiiissss. Jag sitter och funderar på vad jag ska önska mig av Tomten i år. Har du något tips? Lycka till i bloggens underbara värld!

2009-12-10 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0