Sessan Smulansson har ordet



Det är jag som är smulan bulan !!!
Jag bor nu hos nemo ett tag och trivs jätte bra.
Dom är snälla i den här flocken.

Igår så fick Mattias här hemma bacon sprutan och hade hyffsat ont i armen inatt.
Jag som inte kunde ligga still i sängen jönssa upp och ner.
När alla kommit till sin rätta i sängen så kuta jag ner och drack vatten.
Rusa upp som en besatt och gjorde en Kajsa Bergqvist hopp upp i sängen.
Landade på husses onda arme. Han vröla ett och annat ord muhuhuaaa
Jag svarade med en som dom tvåbenta tyckte lät som en gris grymtning.
Till detta följdes ett as garv av de där två som låg i sängen.
Men jag tycket att om inte jag kan sova så ska ingen annan få sova..Hihiihihi

Ja nu är hela flocken baconprepparerade utom vi 4 bentingar.
Snacka om tasskigt tycker vi.

Nemo är så snäll emot mej som låter mej smaka på hans mat och leka med han leksaker.
Ligga på hans tass i korgen m,m

Adventskalendern är en höjdpunkt för oss animaler.
Vi sitter som ett ljus och väntar på lucköppningen.

Ikväll ska vi vara själva hemma en stund.
Dom ska gå på bio tydligen :)
Tycker att vi skulle åxo få hänga med men icke sa nicke vi får snällt vara hemma.

Nu ska jag göra det jag är bäst på
Ligga och softa i soffan


Puss och kram från
Sessan Smulansosn

Kommentarer
Postat av: Af Nemosson

Jaha då får man inte ha detta för sig själv längre då...

2009-12-03 @ 14:59:02
Postat av: Flora

Tjabba syrran! Här är allt sej likt men inte riktigt samma bus som när du är hemma, kan väll inte påstå att jag längtar efter dej för nu tar JAG dina godisar HA HA. Ha det bra o du slika lite på brollan från mej oxså. // Flora

2009-12-03 @ 17:19:27
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Lars Bäckström

Gött för Nemo att han fått en lekkompis! Gör inget dumt nu bara ni två me härja tills ni ser husse o matte börjar röra på sig...

2009-12-03 @ 23:16:49
Postat av: Martina

Hej Smulan med familj!

Hoppas allt går bra i dag med Nemo.

Ha en trevlig helg!

Kram Martina med hundar

2009-12-04 @ 11:22:04
URL: http://martinaarnler.blogg.se/
Postat av: Mozze

Hejsan Smulan!



Kul att du också börjat blogga! Man må ju uppdatera folk om vad man håller på med, eller hur? Vilka mysiga bilder Nemot lagt upp i sin blogg. Han är nog glad att få dela huset med syrran. Snart får ni hitta på ett riktigt bus tycker jag. De där tvåbentingarna behöver skakas liv i mellan varven, åtminstone här hemma. Ibland går matte så långsamt, särskilt på morgonpromenaden vid 7-snåret. Då tar jag ett par skutt och språng så blir det fart på henne ska jag säga. Snart är det jul! Ni får hålla koll på nedräkningen åt mig för här finns det minsann ingen julkalender :-/ Vi hörs! Hälsa brorsan!

2009-12-04 @ 12:29:23
Postat av: Nalle

Är faktisk avis på dig Nemo som fått syrran hem till dig, jag vill ox ha en syrra hos mig men matte säger att här blir det inte någon mer hund förrän jag blivit "vuxen" vad hon nu menar med det?

2009-12-05 @ 23:42:37
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0