Tjaaa inget roligt som hänt dåååå????

Jag Nemo Af Nemosson är sjuk...Jag ska operera mitt öra...
Fick åka till farboror doktorn igår för mina öron.
Husse och matte och smulan bulan lämnar mej på fredag morgon så ska jag få en spruta och nana kudden.ZzZZzZzZz
Doktorn tyckte att mitt öra såg fult och irriterat ut....Ja irriterad är väl förnamnet vad ska inte jag vara på den här skiten...Nedrans käpp kinojs till vetrinär som behandlade mej för skabb.
Ja jag ska givfa han på moppsen om jag ser honom....

Skit samma i öronen hoppas bara dom blir bra.
Nu ska jag visa lite bilder på mej och syrran Smulan bulan gulan....Som hon  kallas för

Visst är hon vacker och jag skyddar henne med min manliga charm.
Jag har bjudit in henne i mitt El grotto.
Det är korgen som är under trappan där brukar vi gojsa och nojsa,

Här ligger jag smulan och husse i en enda stor höööög.
Mysigt i sängen och trångt...Iaf på husses sida där alla ligger som ett fallet korthus.


Matte det är hyven qvinna det gissa hon har köpt en adventskalender till oss doggisar.
En lucka ska öppnas varje dag....Muhaha dagens höjdpunkt...


Nu ska jag visa något snyggt Di däringa tvåbeningarna har bra smak.
Nytt köksbord och bling bling är inföskaffats så här kommer en bild på det.


Snyggt eller så säg :) Tur att man inte ligger på bordet som astor gjorde för då skulle det bli onda ögat.


Smulan och jag ska slänga oss i bingen.
Matte är ledig imorgon så om inte husse blir baconsprutesjuk ikväll/natt så blir det jag och flickorna som får mysa,
Man måste ta hand om damerna i huset när husse ska försörja sin flock.


Kramar och pussar från smulan till flocken i trankärr,

Godnatt från
Af Nemosson och Af Smulansson

Kommentarer
Postat av: Nalle och hans bihang

Inte kuligt med ont i öronen, har du fått kantarellerna tillbaka? Brorsan hälsar att han vet hur det känns, han fick oxå sova hos hunddoktorn och få öronen spolade när han var liten säger han. Å har du och Smulan fått en adventskalender, det har inte våran snåla matte fixat åt oss. Jag väntar på att jag ska kunna sno datorn för matte och blogga lite men hon håller bara på med sin förbaskade bokföring hela tiden så jag har inte en chans.



/Brollan

2009-12-03 @ 12:07:04
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0