Änglahunden Astor...

Igår klockan 11:00 så slutade Astors hjärta att slå.
Det är en smärta som inte går att beskriva han var som vanligt in i det sista men innuti hans kropps så fanns det mycket skräp. Vi fick en jätte bra och gullig vetrinär i skara. Det var som vi trodde att Astors liv med oss var slut och här han låg på britsen med slutna ögon så visste jag att han var en Änglahund som man får ta med sig in i himmelen.
Nemo och Astor har redan gjort upp saker och ting här hemma, Så för honom är livet som vanligt men inte för oss.
Han fattas oss.
Orkar inte skriva nu men jag ska lägga in lite bilder sedan på Astor.



Sov gott Astor vi älskar dig och saknar dig inget är sig likt utan dej.
Men vi ses någon gång hälsa alla dina syskon och änglahundar.

Pussar och kramar
Husse och Matte
Nemo

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sov Gott Astor.



Mina tankar är hos din husse och matte och Nemo



Kram Lollo

2009-02-05 @ 11:17:37
Postat av: mormor

Jag och morfar vi saknar dig så det gör ont.Men vi är glada över att DU kom in i vår familj och lyste upp vår tillvaro och att vi fick möjligheten att lära känna dig.DU kommer för alltid att ha en stor plats i våra hjärtan.TACK för allt som du gav oss.Dina vackra ögon och alla gosestunder.Nu går vi vidare och vi ska ge all kärlek till Nemo och Mozart.Jag är så barnslig så jag tror att du har påverkat dem så det finns en del av dig i dem.

En stor kram till husse och matte du kunde inte fått det bättre någon annanstans.

Min änglahund ha det riktigt gott i din hundhimmel.

2009-02-05 @ 16:26:16
Postat av: Arvid & Alfred

Hej Astor

Vi är glada att vi fick träffa dig och busa med dig. Nu får du busa vidare i hundhimmeln.

Kram Arvid & Alfred

2009-02-05 @ 17:19:26
Postat av: JennyPenny

Vilka tråkiga nyheter!! Vi i Trollhättan tänker på er och vet precis vad ni går igenom. Många kramar!!

2009-02-05 @ 20:54:58
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0