Mina polare i Varola

Jag har fått två nya polare Arvid och Alfred dom är så snälla och busiga med mej.
Vi är på lite lika vilkor
Det är husses arbetskamrat hennes pojkar och dom är sååå snälla.
Vi var där igår på fm och gick en promenad i skogen och fikade.
Dom visa mej sina fina rum och jag fick  nosa runt och bekanta mej hos dom.
Matte och husse tyckte att det åxo var så trevligt.
Dom hade tydligen pratat om detta länge men du vet när 2 benta pratar så är det inte alltid det blir av.
Men nu äntligen så kom vi dit.
Grabbarna busa med mej och jag fick leta efter dom när dom gömde sig.
Lite som kuragömma.
Hoppas att husse och matte kan åka bort  någon gång så jag kan få vara hos dom själv skulle vara kul.
Jag älskar busiga barn att leka med.
Sedan på efm skulle vi till Husses kusin och äta mat i Loringa och det var åxo super kul.
Ellen är åxo min polare men med henne får man vara lite mindre busig hon är ju inte så stor än.
Typ 10 månader eller så.
Hon håller på att lära sig att gå så det är bäst att hålla sg i närheten så hon inte ramlar och slår sig.
Bättre att hon ramlar mjuk på mej så slipper hon bli ledsen.
Jag kom på att det är så bra att ligga brevid henne när dom äter . Hon matar nämligen mej med majskrokar eller rättare sagt vi delar krokar.
Hon biter av en bit och sedan ger hon resten till mej.
Inte dumt alls kan jag säga.
När vi var i Varola så kom husse på att han glömt mitt godis så jag fick äta lite katt mat som killarna gav mej och det gick alldeles utmärkt.
Nu ska jag gå ner till min älskade bur och vila lite och gnaga på mitt ben.

Alfred och Arvid ni ringer bara till mej om nu är på bus humör för jag kommer ilandes som en pil.

Kram alla mina kompisar så ses vi en annan dag
Hund pussar från Nemo

Kommentarer
Postat av: Arvid & Alfred

Hej Nemo



Vad kul vi hade när du var hos oss. Vi hoppas verkligen att din husse och matte låter oss vara hundvakt någon gång det skulle vara väldigt kul



Kram Grabbarna grus i Varola

2009-02-11 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0