Nemo här igen....

Nu är det nemo som bloggar igen husse och matte är ledsna och jag tar hand om dom.
Jag och Astor tog ett snack och ham lämnade då över taktpinnen till mej
Jag  tycker att det går bra även fasst astor inte finns hos oss.
Men han finns ändå. Jag ligger inte under trappan för jag tror att Astor ligger kvar där och kikar på oss.
Husse och Matte säger att jag har ändrat mej sedan astor gick bort.
Jag är lugn och harmonisk vuxit in i rollen som stor kille.
Nu har husse och matte fixat ett ängla hörne åt astor i bokhyllan sedan ska det bli en överaskning så jag säger inget.
Ni får se....

Puss
Nemo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Överraskning?! vi väntar med spänning!

2009-02-05 @ 20:56:41
Postat av: Mozart

intressant, intressant ska hålla mina ögon öppna :=)

2009-02-07 @ 10:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0