Nu är det kokta flädket stekt....

Ja nu är det så att jag vet inte vart jag ska börja men mina dagar som slöfock äro övfer för denna gång.
Sedan Astor gick bort så har husse och matte fått fnatt.
Dom aktiverar mej precis hela tiden med det ena och än det andra.
Ja på onsdag nu ska vi till Mariestad åp något som ska ge bra resultat för mej när matte ska fåna sig med mej på utställningar....ATT HON INTE FATTAR ja det är så att det är en kurs i att lära sig att ställa ut så då får jag  hänga med på det.
Det andra är att den 21/2 ska matte på föreläsning/Kurs en heldag med mej tydligen något som skövde kommun har för sina anstälda som har hund.
Ja men det är ju hon Barbro från hundkoll i tv som ska hjälpa till med saker som man har probelm med eller annat som dom tycker man ska träna på.
Sedan den 8/3 börjar ju skolan för mej igen....PHUUUU hur ska jag orka och där emellan en nedrans massa långpromenader.
Fattar dom inte jag vill ju bara vara nemo??
Men som min bror lärde mej att efter slit och möda så belönas man med något gott och kli och mys i soffan.
Nu ska jag sova för imorgon ska jag få vara helt själv jag tränar på det.
Lite läskigt är det nu när Astor är i himmelen hos sina hundpolare.
Men jag tror att han håller sitt vakande öga över oss och ser så jag har det bra när jag är sjäv.
Jag ligger på hans filt under trappan då är jag trygg.

Godnatt pussar
Nemo

Kommentarer
Postat av: mormor

Tjenare kompis.Du jag vill be dig om en tjänst.nu när du är stora kille så se till och hjälp till att hålla koll på mattes saker så hon inte snillar bort dem.

Tack vi höres.

2009-02-11 @ 08:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0