Här kommer lille nemo hå hååjaja släpandes på sin astor hå hååjajaa

Tjenixen på er alla läsare det var ett tagsedan jag fick låna datorn.
Tänkte att jag skulle visa lite bilder ifrån min födelsedag och annat smått och gott.
Håll till godo.

Detta är min tårta som jag fick när jag fylde 1 år och det är pankaka med rikligt med leverpastej emellan.
Jag fick en och astor lika så fasst han fick inga ljus på sin tårta.
I paketet är det en ny helig ande som jag lubbar omkring med...Fick ingen ny rosa gris som låter som ett tröskverk men det gör inget. Av mattes moster fick jag en annan pipis och godis Tack moster Eva och Morbor Claes.

Det är bäst att lägga sig i buren när det är paket öppning så jag får ha pipisen ifred.
Astor var mest intreserad av tårtan hihi jag förstår inte hur mycket intresse för mat den hunden har men jag kanske blir likadan när jag vuxit till mej

Här sitter jag och väntar på att få sätta mina tänder i tårtan medans husse och matte sjunger och hurrar.
Sicket folk tur att ingen såg dom........

Efter tårta och kalas så blir man trött som alla andra 1 åringar blir så det är bäst att krypa upp på husses trygga mage och kika på filmen innanför ögonlocken lite......Jag drömde om en liten flicka som jag hoppas kunna bli kär i.
Tror att jag skulle behöva en liten tjej och hångla upp då och då.
Husse och matte tycker att jag inte behöver hångla med astor för han har inte riktigt den läggningen.
Kanske skulle behöva lite sexual undervisning snart.

Tjejer kom och ta mej

Här ligger Kung Astor och trynar han tycker att jag är lite störig ibland så då fläker han ut sin kropp i soffan så jag inte får plats jaja jag har annat för mej än att sova.........Terrorisera husse och matte kanske Muhahah


Näe nu ska jag inte skriva mer för idag utan lämna tebax datorn till hon som behöver den.
Pussar på er alla som läser.

Astor och Nemo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nemo och Astor.Ni kan väl lova mig att jag får vara med när det blir tårtkalas nästa gång.Eller så kommer ni hem till oss och så gör vi en tårta här.Hej då.

2009-01-29 @ 22:36:06
Postat av: mormor

Ni fattade väl att det var jag som skickade hälsningen.

2009-01-29 @ 22:37:20
Postat av: Lina

Mycket oroväckande...

2009-02-01 @ 08:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0