Ja må jag leva

Idag fyller jag år 1 år och husse och matte tycker jag är en stor skit unge nu.
Men jag är ju stor och duktig, Kan på order hämta husse och mattes skor som jag burit ut i trädgården.
Matte sa att jag ska få paket och tårta imorgon för hon jobbar idag och så sover hon på jobbet.
Då får det bli grabb kväll med lite bira och pizza om jag har tur.
Men jag är ju inte myndig än så det är kanske dumt att tro att man får det.

Mormor ringde förut och sjöng för mej i högtalar telefon och jag satt som ett ljus när jag hörde hennes ljuva stämma.
Tack mormor du är bäst!!!
Nu när jag fyllt 1 år så kanske jag ska bättra mej lite i uppförande och annat mot min bror.
Jag har iallafall fattat att det är kul att fylla år. Man får godis och annat gott.
Imorgon ska jag få en pankakstårta med leverpastej och dela med min bror.
Så det blir lite nya bilder på oss imorgon......
Nu ska jag fortsätta och fylla år.
Sickar en massa hundpussar till alla mina 10 syskon runt om i landet.
Kramar i massor från en stor Nemo

Ps: 8/3 ska jag börja skolan igen och det ska bli jätte kul..
Dom säger att min hjärna kokar över med bus och annat påhitt så jag ska börja på aktivitets skola.
Tydligen jätte kul sa husse... Får se kanske träffar mina klasskompisar från valpkursen. Hoppas på det för Maja var en riktig pudding.......

Kommentarer
Postat av: Husse och Matte

Grattis älsklings nemo nu är du en stor pojke.. Kanske dags att uppföra sig åxo

Pussar i massor

Husse och Matte

2009-01-22 @ 12:54:47
Postat av: Nalle

Grattis brorsan, här är det oxå dåligt med tårta idag, matte och gammelmatte glufsade i sig semletårta i em men tror ni de bjöd mig och syrrorna? nej just det vi fick inget!! Present har jag fått i alla fall, en alldeles egen pipis, den ska inte gammelbrorsan få låna så dä så

2009-01-22 @ 20:23:44
URL: http://lundvall2.se
Postat av: mormor

GRATTIS NEMO.HOPPAS DE GÖR EN JÄÄÄÄTTE STOR OCH GOD TÅRTA TILL DIG.

2009-01-23 @ 00:00:10
Postat av: Lars Bäckström

Grattis i efterskott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0