Vad är en födelsedag???

Asså jag fattar inte riktigt galoppen här hemma, matte surrar om en födelsedag på måndag hon och min morbor simon ska tydligen fylla år.
Vad gör man då ska man fylla upp hinkar eller balonger näe jag fattar inte ett skit.
Men det roliga med allt är att jag ska åxo tydligen fylla år 22/1 ja jag vet inte hur man ska göra då.
Det enda jag vet är att jag tydligen ska få börja äta mat för "Vuxna" hundar hur är man när man när man är vuxen???
Det är ingen ide att fråga husse och matte för dom är inte ett skit vuxna.
Dom kastar bollar till mej som jag inte ser sedan skrattar dom och säger "Men Neemo vi spelar Nintendo Wii"
Det är inte på riktigt tydligen utan på tv spel.
Skit taskiga är dom iaf.
Idag har matte varit på begravning det var ett par av hennes äldsta spets trosor som hon hade till fin. (hihihi muhahahah)
Som jag har tuggat ihjäl gud vad rolig jag är. Tycker inte ni det haha
Hon har hotat mej med att om jag inte skärper mej så får jag inga paket på den där dagen då jag ska fylla år.
Hmm kanske är kul det där iaf att bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: Maritha

GRATTIS Nemo!!!

2009-01-21 @ 13:40:06
Postat av: Erika

Hej!

GRATTIS Nemo !!!!!

Hälsa Astor

Hälsningar Erika

2009-01-21 @ 18:00:34
URL: http://Erika G
Postat av: Vi 4 i Törnestorp

Hej NEMO!!!!!



Ett stort GRATTIS till dig på din dag. Hoppas verkligen att du får en riktigt bra dag.



Kramar

Anders Ann-Charlotte Arvid & Alfred

2009-01-22 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0