Vad roligt det ska bli och träffa syrrorna och polarna

Ja nu när man är en ståtlig stor kille med gilmten i ögat så ser jag fram emot att börja skolan.
Husse och matte säger att det är bra för mej att lära mej hut och fason igen.
I helgen ska matte jobba ganska mycket så "Talibanartsson" får terra husse istället.
På söndag ska vi åka till Mariestad och hälsa på syrrorna och alla andra goa hundar på Kennel Goyas.
Där  jag kommer ifrån.
Dom här hemma tycker att jag ska få rasa av mej med mina syskon och polare en stund.
Anna och Jocke är jätte snälla och det kryllar av massa sådana som mej där.
Den ena sötare än den andre dom bor på landet och har en stor trädgård man kan kuta runt runt runt.
Jag har ju fått upp ögonen på en speciell liten dam där men matte säger att det är min syrra så jag får väl inte charma för mycket kanske.
Nåja så ligger det till.
Matte är ganska så knepig nu för tiden hon och husse har skaffat något spel som heter nintendo wii.
Man kan spela tennis bowling golf m,m men det roligaste är nog när matte sliter på brädan.
Den har dom lånat av husses kusin Fredrik och då är det träning.
Så gissa  vad matte gör hon svettas framför tv:n och vi andra 4 benta ligger som en hejjarklack i soffan och snarkar i takt.
Hon är riktigt duktig må jag säga för hon har gått ner några kilo och en storlek i brallor. Ja ja det äter hon väl snart upp men ändå.
Hejja hejja och stå på ropar vi alla i kör

Så detta är hennes mål om man säger så jaja inte för att jag tror att hennes ben kommer bli så fina men (hoppas kan hon ju iaf få göra)

Nu ska jag ta och slänga mej i soffan och hån skratta åt hennes nya påhitt.
Jag har sagt det att vi älskar henne precis som hon är men ja säg det till ett fruntimmer som har fått någon ide i skallen.
Det är som att få dom armlösa att klappa händer. ENVIS SOM SYNDEN ÄR HON och jag är precis likadan som henne.

Puss och hej från
Kungen och Prinsen

Kommentarer
Postat av: Nooomi

Hehe, klart matte är duktigt när hon har världens coolaste hejarklack :-) Kram till hela högen från oss tre på Snorres!

2009-02-01 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0