Idol kort på eder " Maskuline Herr Nemosson!

Här kommer lite bilder som ni kan kika på och njuta av en gosse i full action...

Morfar kastar ett gamalt lock till en hink som jag kutar efter
Mycket trevlig aktivitet

Raketen Nemosson äro i full action

Jag tycker om att vara på stugan och få kuta som en gutta perka i trädgården....

Ligger på ute platsen hos gammle mormor på äldreboendet och vilar min manliga kropp.
Visst är jag stilig ung man ????

Måste nosa runt lite kusin Mozart har ju varit där och pinkat så jag ska pinka jag med....

Kommentarer
Postat av: Lars Bäckström

Du borde skälla på husse o matte att du vill ha en lekkamrat...

2009-07-14 @ 13:26:51
Postat av: Alfred Bruno Wallin

Hej Nemo!



Vilket coolt namn ;) Jaa, nu ska vi sprida våra åsikter, vår vardag och våra ljusglimtar till alla på nätet.



// MVH Alfred Bruno (Kallas för Affe)

2009-07-24 @ 12:24:04
Postat av: Kajsa

Jag tycker att detta är mycket oroväckande.

2009-07-25 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0