Jaha då var det dags igen då

Jag ska på utställning igen 23/8 phuuu att hon inte fattar att jag är inte ett skit intreserad av det.
Min tvåbenting hoppas och vill att någon gång i framtiden vääääldigt långt bort att jag ska bli en
CHAMPINJON ja just det en sådan man lägger på pizzor...
vad det nu är jag har hört det ordet någon gång

Är det så här dom ser ut ????
När jag var på gotland dog show så var det fullt av sådana där men dom såg inte ut sådär.
Jag får väl göra matte glad och hålla god min (igen)
Jag är nemo jag vill skiita ner mej bada springa och leka samt käka sönder en och annan foppa toffel,
Inte gå utställning....Men det är ju förståss det finns ju snygga bruttor där.


Mina tvåbentingar tycker jag behöver träna på att ställas ut.
Jag behöver inget tycker jag......Man är ju en "BIF" Best in family

Så där ligger det till

Puss på nosen från Biffen


Kommentarer
Postat av: Svea

Gör som jag håll dig till kantarellerna...svampinjoner lr vad dom nu kallas är inte för oss =D

nosgos från mig

2009-07-28 @ 12:22:30
URL: http://lisaochsvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0