Birdie NamNam

Är man fågelhund så är man...Man måste vara på sin vakt så inte mitt revir blir invarderat av andra kryp som typ FÅGLAR.
Jag har dödat en skata idag.
Matte var själv hemma med mej och jag måste ju då vakta henne så hon inte far illa.
Då när hon stod vid grillen så kom det en skata och reta mej i gräste så jag klippte den saten.
Nu så är han i fågel himmelen.
hihihihi JAG ÄR EN FÅGEL HUND OCH JAG DÖDAR SKATOR SOM RETAR MEJ I MITT REVIR
Tyvärr så kan jag inte visa fågel utan jag får visa med en atrapp hur det skulle se ut
.

Det är den helige anden som jag får träna med....Matte blev allt skrajjsen som sjutton,
Hon ville inte att jag skulle äta upp den där stackars kraken,
Men han är nu ett minne blott. Dom där jag bor hos är rätt så trevliga typer dom har grillat korv ikväll och gissa hur det gick med det???

Jo jag har åxo fått kôrv.....Det är livet det

Se så stilig jag är men jag är långhårig så jag ska fixas till snart i pälsen.




Puss på er från
The Birdi NamNam
Nemosson


Kommentarer
Postat av: Nalle

Tjena Brollan

Du har missuppfattat det där med att vara fågelhund, VI ska inte döda fåglarna vi ska bara apportera dem när tvåbeningarna skjutit dem. Själv nöjer jag mig med att rulla mig i redan färdigdödade fåglar men det uppskattar inte min matte, konstigt va

2009-06-14 @ 23:32:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy
Postat av: Arvid & Alfred

Hej Nemo



Vi önskar dig, Husse och Matte en riktigt Glad Midsommar



Kramar Arvid & Alfred

Ps mamma och pappa hälsar oxå

2009-06-18 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0