Gotland Dog Show 2009

Jisses sicket fölk en bor hos....Jag ska till Gotland på hundutställning....Jönnsa runt i ringen och tramsa....
Men skit samma jag ska göra matte glader och sköta mej...
snart ska vi åka till min uppfödare hon ska hjälpa matte och husse att få pli på mej i ringen.

Pssst (vad dom inte vet är att jag kan sköta mej om jag vill men vi säger inget till dom utan dom kan gå här hemma och vara kräknervösa)
Sedan ska jag trimmas badas borstas och fluffad och puffad...Ja jösses anåda jag säger då det.

Matte hittar inte kameran så några bilder blir det inte idag som är nytagna.

så ni får hålla till godo med gamal skåpmat.


Som min mormor alltid säger "Han ser så rolig ut med sitt långa tryne"

Kommentarer
Postat av: Flora & Smulan

Tjoho "flickorna i Trankärr här!

Ja du inte kul med bad o fluff i kväll ryker tre av oss stackare i badet. Resan går mot Avesta okristligt tidigt i morgon då vi tydligen ska vara vatten kammade & lukta mumma :-( inte vår idé. Ses i nästa vecka

2009-06-12 @ 07:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0