Hund kul på Billinge BK.....

Förra helgen var jag på min skola för det var öppet hus där på National dagen.
Jag fick prova lite olika saker som upplet och rally lydnad samt agility...
Här kommer lite bilder på vad jag fick göra....(di fyrbente har hittat kameran)

Här är jag och husse som nu ska prova på upplet och om sanningen ska fram så är jag  lite av en naturbegåvning....JAG HITTA DEN STÖRSTA PÅSEN MED GOOOODIS

Det är kul att köra upplet om man får godis påsar när man letar....hihi

Här är min bästa kompis Ellen hon var supoter ledare hon hejja på när jag sprang om kring.
Husse och matte var barnvakt den helgen för  hennes tvåbentingar var på bröllop.
Hon är så snäll och mysig vi brukar dela leksaker....och mat när hon ätit så hjälper jag henne att tvätta händerna.

Här är min matte som nu ska prova på rallylydnad med mej.
Sorry matte men du är liiiiiiiite osäker på mej  när vi är på brona,
Skolan heter så  men det är ju så husse tränar mej där så det är lixom
en lite kill grejj vi har.

Jag ser ljuset i tunnel det är agility som var på prov nu och det var riktigt roligt.
Här ska jag springa genom en tunnel, Husse och matte trodde jag skulle tycka det
var lite otäck men HALLÅÅÅÅ jag heter ju NEMO

SER JAG UT ATT VARA RÄDD KANSKE????????

Ja det var lite av det som jag fick göra den helgen.
Det var riktigt kul och nu väntar en skön sommar med två bentingarna
hemma i 5 veckor det är tydligen något som heter semester.


Pussar och kramar
The maffioso Nemosson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0