Nemosson på semester....

Ikväll ska jag få åka på semester förstår ni...Jag ska vara hos min polare Ellen i helgen och hennes flock.
Matte och husse ska till något som kallas Stockholm det ska vara en stor stad med massor av tvåbentingar och bilar avgaser och typ en kung och drottning.
Men jag ska ligga på golvet och vakta Ellen så kan husse och matte fjanta runt i fjollträsk.
I midsommar så var vi på kalas hela helgen och det var jätte roligt matte såg ut som ett salonsfnask och husse var Sheriff....Tema party "Western"
Här kommer lite bilder


   
Sedan grillade de fyrbenta något som kallades Vildsvin och det var så gott jag fick åxo en tallrik med lite god mat
Ja det var typ en rolig och kul midsommar men det var seeeeeent och husse och matte sov hela dagen sedan.
Men det gör ju inte så mycket för jag är ju åxo lite trött på morgonen.

Nu ska jag vila för att det är så varmt ute så jag orkar inte med att göra så mycket.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0