Här är jag igen

sorry vänner jag är dålig på blogg jag vet inte vad som hänt.
Men tydligen så är mina dagar mer fullproppade med promenader pälsvård och annat tjaffs.

Jag har varit magsjuk matte hon säger att jag har en kulspruta i äschlet men ja vet inte.
Kan vara så att jag håller på att lära mej äta ny mat. Man är ju en kräsen springer grabb.
Jag väger lite lite så jag ska äta upp  mej....Man vill ju visa sin manlighet.
Annars så är livet för mej som vanligt men ändå inte....Astor har kommit hem igen fasst denna gången
kom han i en fin trä urna....GUD JAG SAKNAR HONOM
Matte brukar ta fram urnan och sitta och prata med honom och då blir jag glad.
Hemma tror dom att vi har en livlig diskusion hundar emellan...Dom tycker att jag blir mer och mer lik honom.
Särskilt på morgonen jag är morgon trött och det var Astor åxo.
Ska lägga upp lite bilder och börja blogga bättre kanske redan ikväll när jag har fått våfflor.
Det surras om att det ska bli sådan gott ikväll.

Till er som läser så säger jag bara Muhahaha Nemottsons är tebax i dom virituella vågorna.....

Lägger in en bild på oss grabbar så ni inte ska glömma honom för det vill jag inte.

Tack och hej lever pastej på maten

Kommentarer
Postat av: Brollan

Tjena brorsan. Vad har du fått för ny god mat då. Jag har börjat matvägra tycker det är dags att jag får äta något annat än de där torra kulorna som stinker fisk men matte är inte så lättlurad så än har jag inte fått något annat.



/Nalle lalle som tycker om att äta biabäddar (det är smasksens det)

2009-03-25 @ 21:05:05
URL: http://lundvall2.se
Postat av: Jenny

Roligt att läsa din blogg!

2009-03-25 @ 22:27:32
URL: http://jennybelin.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej snygging.Klart att vi inte glömmer astor.Skönt att höra att du är bättre.Det är fler som har haft samma problem som du.

2009-03-25 @ 23:13:56
Postat av: Tant sveeli

Fina grabbar!



Tant sveeli

2009-03-26 @ 21:16:35
Postat av: Anna

Ja det var ju på tiden vi får se vad du hittat på!Här får man bara samma mat som vanligt våran matte tycker inte vi ska ha nått mera:-( Vi som till och med har slutat äta på inredningen borde få lite upp skattning eller... Vi kanse kommer och hälsar på dej snart, matte ska tydligen till skövde snart.

Hund pussar från Flora & Smulan

2009-03-27 @ 08:34:01
URL: http://www.goyas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0