Äntligen så är det dags....

Nu ska jag äntligen få åka ut och sova husvagn
Imorgon ska jag husse och matte åka till Kinnekulle och Martorp där mormor och morfar bor.
Vi ska grejja eller dom ska grejja och jag ska titta på.
Jag hoppas att det blir fint väder så jag kan sola min nos,
Har hört ett rykte hemma att det vankas semester och husvagn ev på Gotland i sommar.
Då ska jag få åka båt och gå på en hundutställning, Gotland dog Show hmm ja det ska bli spännande.
Om det blir av det vet ja inte än men det skulle vara kul.
Klättra på raukar och spana in lite får och annat trevligt.
Idag har matte beställt en matta som jag ska  ha i bilen som kyler ner mej lite när det är varmt ute.
Tack Anna för tippset.
Anna är min uppfödare och hon är suuuper snäll det är hon som cochar matte när det gäller mej och utställningar och annat som hon inte alltid vet.

Sickar en länk till ett roligt klipp på youtube som dom gillar här hemma.


http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek



Nu ska jag slicka mina tassar lite och pilla navel  Matte ska strax till jobbet och det är tur då får jag rå om mej själv lite.
Kanske skulle ta sova så jag kan terrorisera husse när han kommer hem,

Efter helgen så kommer det lite bilder på mej och husvagnen.

Blöta hundpussar

Nemo

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Nemo.Hade du kul när du sov i husvagnen för första gången?

Jag tyckte det var jättekul att du var hos mig i helgen.

2009-05-11 @ 11:37:33
Postat av: Loke

Hej Nemo!

Kommer du ihåg mig? Den lille rödlockige från "Aktivitetspromenaden". Du gick ifrån ditt diplom ikväll! Och inte fick vi se din cirkuskonst heller...Din matte och husse hade väl bråttom.



Jag var på Gotland förra sommaren med min flock. Klättrade på raukar gjorde jag faktiskt, det är härligt på Gotland!



Välkommen att tassa in på min blogg: Pudelperspektiv.

2009-05-11 @ 21:33:27
URL: http://kraljicamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0