En kanariefågelhunds bekännelser.....

Där så kom hon emot mej med sina lockiga öron fladdrande i vinden och mörka ögon....
AMANDA hon är var så vacker att jag trodde hjärtat skulle stanna på mej.
Vi fick hälsa på varandra och jag blev så galet förälskad i henne så jag kan inte i ord säga hur.
Vi busa och sprang runt och lekte en bra stund.
Tyvärr så skulle matte iväg och jobba så jag fick ta och fortsätta utan henne.

"Mitt hjärta bankar och slår och jag är kär och så jag kan inte leva utan dej"




Vill hon ha mej så får hon en glad kanariefågelhund som är trogen sin tjej.
Lite kräsen i maten och gillar soffa och säng.....


Nu ska jag in i drömmarnas land, Drömma mej bort där vi springer båda två på en sommar äng.
Jag bjuder henne på en leverpastej macka och lite vatten...Sedan ligger vi nos mot nos och tittar på varandra....


Puss på er alla där ute

Kommentarer
Postat av: Loke och Kathi

Åh, vad spännade - en tjej!!

Voff från avundsjuk Loke



Hej Sara!

Imorgon åker jag utomlands och blir borta till 25:e maj, sen´har vi flytten framför oss. Men tid för en promenad med hundarna prioriteras.

Hörs, kram Kathi



2009-05-13 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0