Jag har lyckats höra ett ryckte på stan....

Att vara en Kanariefågelhund är dock ej så dumt.....
Har hört ett ryckte av en annan kanariefågel att det ska bli en dejt framöver.
Hon heter Hella det är husses jobbar kompis systers hund...Ja det var knepigt att få ihop.
Men hon bor långt bort och får åka bil en bra stund så om några veckor så ska dom ner hit.
Då hoppas jag på en riktigt mysig dejt.


Så Hella om du ser detta så ska du veta att jag är den trevliga kanariefågelhunden Nemo som älskar vackra flickor.
Känns som jag börjar få ett litet hov av damer omkring mej... Vart ska detta sluta????

Bäst att bosrta tänder och rätta till pälsen så jag ser snögger ut när vi ska dejta......

Stora hundpussar

The Canariebirdindoggen....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej

Hellas matte här! Nu lär jag övertala husse att Hella får följa med ner.

Hoppas vi ses!!

/Johanna

2009-05-18 @ 14:29:35
Postat av: Ditt fan i Jämtland (tanten, du vet..)

Du är sååå fiiiiin på bilden och ännu finare i verkligheten :-) Finns la ingen tik som kan undgå att se dig när du drar ut och spanar in omgivningarna ;-)



Pusss!

2009-05-18 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0