Sommar och sol....

Det är ju så skönt att vara hund eller hur???
När solen skiner och det är varmt ute så är det ypperligt att vara en liten Nemo som skuttar runt på sina små tassar.
Nu är jag ny trimmad och fin.Tack snälla Eva-Lena du är super duktig på klippa mej.
Matte och husse kämpar på med min päls för att jag ska slippa tovor och annat kretter som kan krypa runt.
Då menar jag fästingar dom är inget trevliga nu.
På torsdag ska jag till vetrinären för att få lite sprutor och en allmän koll.
Mina dagar nu när folket är lediga ser ut som följer...

1: Vaknar när folket vaknar
2: Går ut och lyfter mitt springer ben mot ett träd
3: Tar och äter lite mat.
4: Sedan kutar jag ut i trädgården och leker.
5: Tar husse och matte på en promenad
6: Leker/Bloggar ser bara ut som en söt liten nemo och slappar.

Det ser ut som så här ibland så åker vi lite bil och hälsar på någon vi känner...
Igår så var vi och hämta hem våran husvagn och nu står den på garage uppfarten....Jipppiiii¨
Då är det sommar när den kommit hem.
Lite tråkigt är det för Astor är inte här och han älskade husvagnen han satt i fönstret och kika ut på kvällarna.
JAG SAKNAR HONOM JÄTTE MYCKET.....
Men det är som det är.....

Jag får äta isglass/Piggelin nu när det är varmt ute men det är inget fel med det utan bara JÄTTE GOTT

Nu ska jag äta lite och sedan ska jag ta och gå ut i trädgården och kika lite.
Finns ju roliga fåglar ute nu som jag brukar jaga i trädgården men det värsta är att jag är inte lika snabb som dom...
Jaja man ska ju vakta sina gränser så dom jagar jag bort...

Tack och hej
Nemo den store


PS: Imorgon fyller min kusin Mozart 1 år och då ska jag ringa och sjunga för honom...
Det är jätte roligt att fylla år man får tårta och paket och massa kli och pussar.....

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej på dig min lille kompis.Visst är det gott med glass.Jag lovar att du ska få massor av glass av mig i sommar när du kommer till mig.Kram på dig.

2009-05-03 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0