www.önskelistatilltomten.se

Hallå där brossor syrror kusiner och annat löst springande hundar....TOMTEN ÄR PÅ VÄG.

Snart smäller det och den stora "Flötar dagen" närmar sig då Tomten som är far till alla barnen kommer.´

Jag ska önska mej  lite saker så jag skriver ner det här ifall Tomten hört rycktet om att
Nemo Af Nemosson är en smart grabb och bloggar.
Då kanske han ser detta och då blir springer livet desto trevligare.

1:En bia bädd

2: En regnställ (dock ej stövlar såg en grabb på youtube.com som hade fått det och det var såååå synd om han för han kunde ju för bövelen inte gå. Och han var samma sort av hund som mej)

3: Godis i alla dess former

4: En trevlig hundkurs till våren.

5: Massa skrikiga pipisar som husse och matte blir så GAAAALNA av

Resten får ni komma på själva man kan inte tänka åt alla eller???


Förresten har ni sett det har börjat snöa ikväll.....Matte brukar nu mera säga att  "Nemo du SKA INTE ÄTA GUL SNÖÖÖ.

Men hallååååååå är hon helt flängd i kolan eller ja just det hon har ju ingen.....Hon säger att den är borta på vinden just nu Phuuuu ja se fruntimmer. Komplicerat fölk det där ibland.


Ja ja här kom lite från mej...Af Nemosson...


Ps: Den där Tomten hur funkar han egentligen ???
Är han farlig jag vet Astor prata något om den där typen och han var inte så glad i honom.
En gång fick han vara i trädgården när Tomten kom.
Han skulle ju bara skydda flocken av tvåbentingar.
Ja jag får väl ta och lista ut detta själv i år.....


Puss och nosgos från Mosgos nos nemosson.


Kommentarer
Postat av: Lars Bäckström

Ja du Nemo den där luriga tomten kan du väl skärmma upp lite med lite hundtrick som Astor säkert lärde dig... Du kan ju släppa in tomten men inte ut... Lägg dig på rygg så kliar han dig säkert o då kan du passa på att nafsa i skägget...



Detta med leksaker som piper är ju mattes och husses fel när dem köper sådana så köper dem pipisar så får de väl stå ut med det eller???



Ha det gött nu Nemo o gör som dem säger ät inte gul snö!

2009-11-14 @ 15:41:53
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 10:15:28
Postat av: Mozart

Vi får se vad tomten kommer med i år. Men se till att du får dig en Biabäddd, de är kungligt sköna :)

2009-11-15 @ 10:16:58
Postat av: Nalle

Tjena brollan

Jag missade den däringa tomten förra året, matte jobbade så här kom ingen tomte på besök.

Jag får nog skriva önskelista jag med, ska oxå skriva upp ny biabädd, den vi har ser inte riktigt ut som den ska, förstår inte varför. Jag behöver oxå regnställ matte köpte ett till mig men det var alldeles för stort, hon trodde jag skulle bli lika stor som brorsan, det är jag ju fast bara i hjärnan, hi hi



Ha det

2009-11-15 @ 21:31:00
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy
Postat av: Flora & Smulan

Tjabba va kul att du & två beningarna kom på besök. Synd bara att du var tvungen att kamma dej :-( hoppas du slapp badet sen bara.Blöta slickar från syrrorna

2009-11-16 @ 07:55:04
URL: http://www.goyas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0