Friska höst vindar och öroninflamation.

Matte och husse släpar runt mej som en besatt i skogen nu.
Matte säger att hon gärna går ut i skogen nu för att det ska tydligen finnas ett djur som kallas orm.
Hon avskyr dom och får panik om hon ser dom. Ja hon är konstig den där Matten.
Hon menar att nu sover ormarna och dom finns inte synliga i skogen längre därför kan hon stutta runt där nu med mej
Men nu går vi runt i skogen och andas in den friska luften och njuter av löv som virvlar och far.
Vad bekommer mina öron så är dom inte bra än men det börjar bli bättre.
Jag får fortfarande öron droppar. Har ju fortfarande kantarellstuvning i öronen och inflamation.

Men jag hoppas på en bättring.
Jag väntar även svar på HD-Röntgen som jag gjorde förra veckan där man kollar upp mina leder så det inte är något med dom.




Hund pussar i hösmörkret från
Af Nemosson


Kommentarer
Postat av: mormor

hej kompis.Skönt för dig att vara ute i skogen.Bra att det börjar bli bättre i dina öron.Kram på dig.

2009-10-10 @ 12:11:20
Postat av: Nalle

Tjena brorsan. Hoppas dina öron blir bra snart så du slipper ha svampstuvning i dom. Har du inte fått svar på hur fina höfleder du har än? Du har väl påmint matte & husse om att de måste betala in det där inbetalningskortet de fick med hem, annars tittar gubbarna & tanterna i Stockholm inte på dina fina foton.

2009-10-11 @ 13:42:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy
Postat av: Kathi

Hej Nemo!

Stackars dig som inte är bra. Hoppas det går över snart. Du kanske får säga till din matte att snart är det riktigt farligt att gå i skogen - älgjakt.



Puss

/Loke

2009-10-11 @ 20:32:44
URL: http://kraljicamira.blogg.se/
Postat av: Nalle och hans bihang

GRATTIS brorsan till dina fina höfter. Nu är vi 7 av 10 i kullen som är röntgade och alla har vi finfina höfter, nu är det bara att köra järnet.

2009-10-16 @ 22:33:20
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0