Spökpromenaden....Muhahhahahahaha

Jag fick åka med flocken till hundskolan igår. Dom hade ordnat hundpromenad påi skogen och det var spöken levandeljus m.m
Jag tyckte att det var rätt mesigt med folk som hoade och vråla yla och lät i skogen...Men hallååååå
Spöken finns ju inte..
Det var ju bara mina fd instrucktörer på skolan som stod där...
Matte och låne lill matte blev nog mer skrämda än vad vi blev för hon hoppa till ett par gånger.
Det var jätte fint i skogen och mysigt men jag mest nyfiken på att lukta och nosa.

När vi var klara fick jag  glatt hoppa in i bilen och vakta mitt revir.
Flocken gick in och fikade i klubbhuset och där fick dom en pressent.
Lite reflexer och det är ju bra så jag kan hitta dom när dom går vilse i skogen...hihi



Nosgos och happy halloween

Muhuahahahaha



Kommentarer
Postat av: Mozart

Husse har sagt om det ringer på dörren hos oss i helgen så ska jag få öppna och "skrika" HEEEEEEJ på det sätt som vi Bernisar gör, hehehe.

2009-10-30 @ 17:57:02
URL: http://mozarts.blogg.se/
Postat av: Nalle och hans bihang

Tjena brorsan. Var har du gjort av din hemsida? Hörde ryktas om att den skulle flytta men vart har den tagit vägen?

Tror du inte att jag åkte in i den där förbaskade duschen i dag igen, men den här gången slapp jag fönen i alla fall.

I morgon drar jag, matte, Anna, Mallan & Flora till Grängesberg och springer vänstervarv

2009-11-07 @ 19:34:28
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=billyboy
Postat av: Anna

Ja du Nemo nu får nog du ta tag i datorn snart, Här är ju alldeles tråkigt nu. Flora & Smulan vill veta vad broder Nemo hittar på. Kramar från Trankärr

2009-11-12 @ 16:19:43
URL: http://www.goyas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0