En bild säger mer än tusen ord :)

Jag älskar att ligge hos husse i soffan det är ju bara att kika på bilden.
Matte gick loss med kameran så här blev resultaten....



Här är det soffläget som är intaget som ni ser så är vi vääääldigt avslappnade.
Matte kikar på idol och husse lika så....Men det är ju inget för små nemossar så jag slockna.



Men se lite intressant var det iaf...Men dom kan ju inte sjunga alla som söker
det är ju till och med att Herr Af Nemosson till och med hör att det låter illa.



Jag vill inte alltid se bra ut på kort...Här är mitt lidande i min sjukdom "Öroninflamation/Kantareller"

Näe nu ska jag göra lite bus tror jag....


Hundpussar
Herr Af Nemosson


Kommentarer
Postat av: Inger Nedergården

Hej hopp!

Vad kul att se Gotlands-grannen må så himla fint i soffan. Ville bara berätta att Oscar lyckade bli champion till slut (augusti) och han blev pappa till en lite söt tik- Telly- som kommer hem i november till oss. Hoppas allt är väl och hör gärna av er. Jag bloggas om valpen på vovvarna sida så vill ni se nått urgulligt - kika in!



Ha det himla gott!

Inger, Oscar och Bertil i Tollered

2009-09-27 @ 10:18:29
URL: http://www.minapommar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0