Min kompis Hilda....Hon är värsta cooola tjejen

Jag har en kompis som heter Hilda och hon är värsta coola tjejen.
Jag är så nyfiken på henne men hon är ju tjej va så hon ska hålla mej lite kort.
Våra mattor känner varandra och vi bor även grannar.
Vi har börjat träffas lite då och då för att vi ska få träffas och leka.

Här är hon och jag tycker hon är så söt och vacker hon har inte lika mycket päls som jag men hon har betydligt mer attityd än mej iaf.
Idag tog vi en långpromenad i skogen här kommer lite bilder.
Min tvåbenting tyckte att det var svårt att få oss på en bra bild samtidigt där vi satt och såg fina ut.
Man vill ju helst busa och se vild och vacker ut.

Stoppa upp ett tryne i busken.....

Vi skuttar på rätt bra våra tvåbentingar blev lite varma för dom hade tagit på sig för dom tyckte att det var kyligt men i skogen var det skönt.

Här är jag på en stubbe mitt ut i ingenstan och obyggden....Hmmm
Näe det är  spåret som ligger bortanför vår kojja...Det kallas så där hundar bor.
Ja jag bor i en jätte stor hundkojja där även tvåbentingarna får plats.
Men det är dom som får städa och tvätta jag bara bor.

Efter en lång promenad och bus med Hilda vilda så är man ganska trött och då ser man ut så här.

Som en urveen skurtrasa så slocknade jag vid elementet i hallen ZzZzZzZzZzZzZzZzZ


Kram puss och nosgos till er alla
Från
Nemosson


Kommentarer
Postat av: Flora

Hallå! Tur att vi inte var med i lördags för domarn var inte jätte förtjust i sådana som oss. Nalle blev inte placerad i BIG. Ser ut som ni skaffat nya fräcka vänner, men hon hadde ju ingen päls... konstig. Hund pussar från Flora

2009-09-22 @ 07:56:44
URL: http://www.goyas.se
Postat av: Mozart

Tjena!



Cool brud du får hänga med! Kika in på min blogg så får du se vad jag har ställt till det med. Ska förrest ner på MH-test jag. Vi höres!

// Mozart

2009-09-23 @ 12:03:03
URL: http://mozarts.blogg.se/
Postat av: Mozzes matte

Yeah! Jag diggar bilden där du sitter på en stubbe :-D Men frös inte din kompis Hilda? Gosegos!

2009-09-23 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0