Astor våran älskade änglahund....

På torsdag är det ett årsedan du fick somna in 4/2.
Det är så tomt utan dej och så mycket som hännt.
Nemos syster har flyttat hem till oss.
Men du saknas oss hela tiden.
Tänk vad ett år går fort....Men det är inte et samma utan dej.
Hittade en sådan fin sång som vill ge till dej,
Du vet att du var speciell och att du kom till oss under speciella omstänigheter.
Du fattas oss vi älskar dig och saknar dig.






ÄLSKADE ASTOR KNASTOR
På den bilden du sitter i bilen är vi på väg till ditt favvo ställe på Kinnekulle.
Loftarebacken.....Du blev alldeles galen när du såg att vi svängde in på grusvägen...

Nosgos i himmelen från
Husse Matte
Nemo och Lilla Smulan

Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Min ängel..

(Jag fick låna en ängel)
Du spred ditt ljus (i mitt liv)
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund
Send

Kommentarer
Postat av: Mozart

Saknar dig med Astor, skulle gärna viljat lära känna dig mer. Tur att Husse och matte kan berätta en massa saker som gjort. Minns när jag kom till martorp för första gången, då var jag inte intressant alls, det var ju matbordet som var intressant.



Massor med nosgos från Simon, Noomi och Jag Mozart!

2010-02-03 @ 18:32:23
Postat av: Erika

Hej !



Saknar vän Astor har det bra i himmelen minnen 1 år

Tända ljus

Hälsningar Erika

2010-02-03 @ 19:58:54
Postat av: mormor

Tänker på alla fina stunder som du och jag hade tillsammans.Tacksam för att jag fick vara med när du somnade in lugnt och stilla.

Imorgon tänder jag ett ljus för dig.

2010-02-03 @ 23:22:40
Postat av: Arvid & Alfred

Vi hoppas att du har det bra där du är nu Astor.



Kramar Arvid & Alfred

2010-02-04 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0