Vem tror hon att hon är? Björn Axén eller?

Trimmkurs jo man tackar.....
Husse och Matte var på trimmkurs med mej igår.
Jag tyckte dom var helt tokiga....EvaLena gör detta mycket bättre än dom 2 benta.
Vad tror dom egetligen....
Jaja nu är jag kort klippt men lite hackigt och snett kanske det är.....Matte är mest nöjd för att hon klarat av det själv..
Enkel vardags klippning kallar hon det.....VA!!!!! Jag har knappt några öron kvar och tassarna är klippta  nu får jag väl frysa när jag går ut....

En hyllning till smulan som är på löpar semester-

`Smulan kom hem för jag längtar efter dej"

Kanske är bäst att hon inte kommer än så min päls får växa ut lite.

Lite kul på kursen var det iaf.
Fick två kompisar Amanda och Tanja....Så fina springer flickor.
Tanja var ju väldigt trevlig och lukta mumma hon skulle tydligen snart åxo ut på en löpar runda.

Här kommer lite bilder på gänget.

Jag är i mitten amanda är svart och den andra är då Tanja


Nu ska jag putsa pälsen och se om jag skulle kunna få lite gott att tugga på..


Puss och nosgos från eder alldeles egen Herr Nemosson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0