Arktiska polar vindar och bistra kinder...

Kära 4 bentingar nu är det ruskigt kallt ute men vad gör det....Bara husse och matte som gnäller.
Dom tycker att vi kan lära oss gå på toa och spola på knappen...Hahaha det kan väl dom nöttera önska sig då.

Förra veckan var vi på berget och barnen åkte pulka jag husse och Fia gick en promenad.
Matte knäppte några snygga vinter kort.


Matte surra om något att det skulle ev komma mera snö  under morgondagen.
Hoppas det för våran baksida är inte så värst grann.
Massa med gula fläckar.
Trodde gulafläcken fanns i ögonen. Men tydligen inte.


Näe nu har jag inte tid med bloggandet ska putsa mina tassar och fjäska...
Smulan går i fjäsk skola hos mej....


Tack och hej
svinkall pastej


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej mina åtta beninga vännner.Jag fryser jag med.Ska jag sticka en tröja till er ?

Hoppas tiden går fort och att våren snart kommer ,då kan ni springa runt på torpet utan att frysa.Jag längtar dit.

2010-01-06 @ 12:42:47
Postat av: Mozart

Kallt?? kolla min uppdatering på min blogg så ser du hur kallt det ska vara :=)

2010-01-06 @ 21:44:44
URL: http://mozarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0