Herr och Fru Nemosson

Nu förtiden går vi "barna" under namnet herr och fru.
Vi gör allt tillsammans äter, sover, skiter och dricker vatten.
När jag bajjar är hon där och kikar...När hon niger så det blir gulafläcken i snön så är jag där och kikar.
Alltså herr och fru.


Som ni ser så är vi förträffligt vackert par....Om det inte vore för att vi är syskon.
Men en bild säger mer än tusen ord. BLOD ÄR TJOCKARE ÄN VATTEN så dee så....

Ikväll hände det något mycket intressant....När matte hade fixat iordning med maten till dom 2 benta så skulle
husse ge oss mat....
Dröm om hans förvåning när det ekade tomt i tunnan!!!
Ooops utbrister svarta sara som i detta ögonblick kände sig något kork i kanylen.
Sorry ja glömde att säga imorse att maten är slut...
Nu tycker vi Herr och Fru Nemosson att det är på tiden att hon sätter sitt arsle på cykeln och åker till maggan och fixar käk..
Jaja som vanligt sätter sig snälle husse i bilen och fixar hem 15kg  mat och han då 540:-kr fattigare.
Men vad han inte vet är att när katten är borta dansar rådisarna på bordet....Hahaha

Dom vet inte att vi är gorumè hundar som gärna snappar åt oss lite kvälls käk när ingen ser på...


Det är med en mat tunna i köket är alldeles perfekt............
Jag är ju man va så jag äter och seda lägger jag åt smulisen på golvet.
Hm gillade inte att äta ur hinken.


Som ni ser så är man ju född till Gentleman.

22/1 SMÄLLER DET !!!!
Jag och smulan och några stycken i grundflocken fyller ju år.
Jag och smulan ska fundera på vad vi önskar oss men jag kan säga så här.

VI ÖNSKAR OSS LIIITET OCH DYYYYYYRT!!!!

Kommentarer
Postat av: Lars Bäckström

2010-01-14 @ 23:38:57
Postat av: Lars Bäckström

Ni har det allt bra ni fyrbentingar! Gött att husse satt sig i bilen o hämta käk åt er... Matte verkar vara lite konstig i skallen biland eller vad säger ni?

2010-01-14 @ 23:40:51
Postat av: Erika

Hej Nemo och Smulan !

Oj så mycket mat nu blir ni allt bortskämda!!!!

2010-01-16 @ 18:53:37
Postat av: mormor

hej på ER kompisar.Ni är ju bara för söta.

2010-01-17 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0